domingo, 13 de marzo de 2011

els mossos i jo

imagineu-vos la situació:
carretera c 1412 a , en algun lloc entre Ponts i Torà.La nena va tranquilament amb el cotxe escoltant música a tot drap quan en un revolt un agent dels mossos li indica que pari.
paro , baixo la finestreta i em preparo per atendre la demanda de l'agent.
agent: bon dia senyoreta. control de documentació
la nena: bon dia agent. quina documentació ? la meva o la del vehicle?
agent: la del vehicle .
li dóno la documentació i l'agent m'informa que em falta l'enganxina de la itv , però que a la documentació hi consta que està passada. em pregunta com és que no hi és. li responc que fa pocs dies es va trencar el vidre i que per això hi falta.
em diu que això comporta una sanció , però com que properament he de tornar a passar la itv , no me la posarà i , afegeix un comentari boníssim:
agent: jo no la multaré , però sàpiga que si la para un agent que sigui una mica "cazurro" pot fer-ho i a la millor ho farà.
la nena: aaah! , sr agent , em sorprèn...vol dir que entre vostès hi ha agents "cazurros" - responc irònicament (se'm va escapar , ho sento....un impuls demoníac)
agent: caram senyoreta , un comentari atrevit que faré veure que no he sentit - em respon rient l'agent en qüestió. pot continuar - afegeix en to més seriós. es més , val més que continuï el seu viatge.
poso la meva millor careta innocent i li responc
la nena: continuaré el meu camí sr agent. agraïda per la seva informació...referent a l 'enganxina....(deixo anar donant a entendre que jo tampoc faré cas del comentari sobre els agents "cazurros" )
ens despedim amigablement i continuo el viatge .

No hay comentarios:

Publicar un comentario